Az elektronikus aláírással történő e-szerződéskötés beváltotta a hozzá fűzött reményeket: egyre több hallgató választja ezt a lehetőséget a diákhitel igénylése során. E megoldás révén a teljes ügyintézés elektronikus felületen történik, így az nem igényli az ügyfelek személyes megjelenését - adta hírül a DK Zrt..
Az e-aláírás bevezetése óta a beérkező igénylések csaknem 40 százalékát elektronikus úton adták le. Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése. A kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni, hanem mindez online felületen valósul meg.
Kapcsolódó
Emiatt cég a jövőben csak egy ügyfélszolgálattal működtet tovább, így a KÖKI Terminálon található ügyfélszolgálat október 15-én végleg bezár. A jövőben kizárólag a társaság budapesti, Kacsa utcai ügyfélszolgálata várja a diákhiteleseket, meghosszabbított nyitva tartással.
Legolvasottabb
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Durva jelenetek az utcán: Pitbullját uszította a rendőrökre, majd ököllel is nekik ment – felkavaró videó
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Ennyit Putyin „békevágyáról”: orosz rakéták csapódtak be mindössze 250 kilométerre Magyarországtól
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
Amerika és Ukrajna bekeményített: felszólították Putyint, hogy végre lépjen a béke ügyében
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik