A svájci cég ugyanis nem a Flirt vonatok szállítójának, vagyis a Bussnang pénzügyi adatai közölte, hanem anyacégének mérlegadatait csatolta a pályázati kiíráshoz. A Stadler ezt azzal magyarázta, hogy a Stadler-Bussnang nem egy nyilvános adatközlésre kötelezhető társaság - ezek csak a hitelezői számára hozzáférhetőek - ezért adta ő be a Stadler a csoport pénzügyi adatait. A Bombardier a Stadler említett pénzügyi adatszolgáltatására vonatkozó kifogását azt követően tette meg, hogy jogorvoslati kérelemmel fordult a testülethez és ennek során betekintési jogot nyert a Stadler dokumentációjába. A jogszabályok szerint a Bombardier a MÁV pályázat előminősítési szakaszát követő 90 napig élhetett volna kifogással, erre azonban nem volt módja, hisz csak a 90 napot követően tudott betekinteni az említett dokumentumokba, ahol az adatok ismerté váltak számára. A MÁV és a Stadler az említett időhatár kicsúszása miatt a beadvány elutasítását kezdeményezte. A Bombardier ugyanakkor felhívta a KD figyelmét, hogy jelenleg ő is kezdeményezheti az általa felvetett probléma vizsgálatát. A Bombardier azt is kifogásolta beadványában, hogy a Stadler által szállított vonatok nem olyan járműcsaládból származnak, mint amit a svájci cég pályázatban referenciaként megjelölt. Vagyis a Flirt és a referenciaként meghatározott GTW körülbelül annyira emlékeztet egymásra, mint a traktor vontatta pótkocsi és a nyergesvontató - fogalmazott a Bombardier képviselője. A Stadler ugyan akkor kitartott a mellett, hogy ugyan vannak apró eltérések a két jármű között azok azonban alapjaikban megegyeznek.