A felmérés szerint a legnagyobb veszteséget azok szenvedték el, akik a turizmusra építettek, míg a forgalomnövekedés szempontjából kiemelkedőek voltak az elmúlt időszakban azok a területek, amelyeket a koronavírus-járvány hozott kedvező helyzetbe, ilyen például a számítástechnika, a hobbi jellegű termékek köre.
A felmérésben résztvevők 43 százalékának nőtt, 20 százalékának nem változott a forgalma a járvány alatt, a válaszadók 24 százalékának pedig akkor még nem üzemelt a webáruháza. Mindössze a megkérdezettek 12 százalékának csökkent valamelyest vagy jelentősen a bevétele.
Kulcsár István Róbert, a cég egyik alapítója a közleményben arra is felhívta a figyelmet, hogy a 707 webáruház 43 százaléka rendelkezik offline üzlethelyiséggel, és hangsúlyozta: az online és az offline között erős szinergia van, ami a többcsatornás értékesítésre ad lehetőséget.
A kutatást végző Shoprenter jelenleg 60 munkavállalót foglalkoztat, hatezer áruházat bérelnek tőlük. 2020-ban ezeken a webshopokon összesen 6,5 millió rendelés volt 158 milliárd forintos értékben. A cég indulása óta a Shoprenteres webáruházakban összesen már 500 milliárd forintnyi rendelés volt.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Csőd után kivonulás: nem tudjuk, innentől mibe rakják a magyarok a töltött káposztát

Döbbenetes felfedezés, nemcsak nyersanyagokat rejt az Antarktisz jege

Trump odacsap? – Elképesztő szankciók jönnek, ha nem állnak le az oroszok

Betiltották Orbánviktort, az Economx utcára vonult

Az orbáni mesterterv nyomában: így kerülheti el Magyarország a világgazdaság viharait

Nagy a baj a németeknél, nem tudják, hogy jönnek ki belőle

Nem csitul a járvány, már gyógyszerhiány is nehezíti a gyógyulást

Érik a gigabotrány: orosz szálak bújtak elő a szupertitkos uniós projektben

Sötét fellegek fenyegetik Németországot: ez ránk is hatással lehet
