Akik adatfelvételkor önkéntesen megadták e-mailes elérhetőségüket, azokat a BKK - a pótdíjazási folyamat lezárultáig - folyamatosan tájékoztatja fennálló tartozásuk rendezésének optimális módjáról, a befizetéssel kapcsolatos lehetőségekről, továbbá hamarosan online befizetésre is lehetőséget ad majd - közölte a cég.
A szolgáltatás bevezetésétől a társaság azt várja, hogy elősegíti a pótdíjak időben - 30 napon belül - történő beérkezését.
Kapcsolódó
Az úgynevezett pótdíjasszisztens a befizetési határidők figyelembevételével három alkalommal küld üzenetet az ügyfeleknek: az adatfelvétel után azonnal értesíti az utast a kedvezményes befizetési lehetőségekről, a pótdíjazást követő 15. napon a rendszer újra levelet küld, amelyben figyelmezteti az utast arra, hogy 30 nap után emelkedni fog a pótdíj, emellett a 28. napon is kap egy figyelmeztetést az ügyfél.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Jogellenes végrehajtások országszerte? A DK szerint elszabadultak a bankok
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje