Az MNB feltárta, hogy a cég ügyfelei semmilyen jogszabályszerű forrásból nem kapnak információt a portfóliókezelési tevékenység körében kezelt számláikon végrehajtott ügyletekről és számlaegyenlegeikről sem. A befektetési vállalkozás nyilvántartási rendszere ugyanis hiányos, mivel oda - az automatikus adattovábbítás megszűnése miatt - több mint fél éve nem érkeznek be az ügyfélszámlákat kezelő Gain Capital Ltd. online nyilvántartási felületéről a portfóliókra vonatkozóan végrehajtott tranzakciók adatai - írja az MNB.
A Globalinvest a nyilvántartási hiányosságait más szolgáltató igénybevételével sem pótolta és a havi kimutatásokat tartalmazó portfóliójelentést sem küldte ki ügyfelei számára.
A befektetési vállalkozás a tőkepiac egészéhez mérten csekély súllyal rendelkezik, és ügyfélpénzeket nem kezel.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk