A detroiti székhelyű gyártó keddi közlése szerint az idén eddig előállított "majdnem luxuskategóriás" autók 82 százalékát Kínában értékesítette, míg az Egyesült Államokban a Buick márkájú autók mindössze 16 százaléka talált vevőre.
A Buick egyre inkább a városi terepjárók (SUV) felé mozdult el az utóbbi években, szemben az Amerikában régóta kedvelt szedán típusú autókkal.
Kína nem csak a Buick legnagyobb piaca, a GM összes eladásának 38 százaléka az ázsiai országban realizálódott idén az első fél évben. Tavaly a GM részesedése a kínai autópiacból 14,9 százalék volt.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Mérgesek a tanárok – Tovább nő a bérfeszültség az iskolákban
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló