A MEKH 1996 óta értékeli a két területen a fogyasztók tapasztalatait.
A kérdőív két fő területre összpontosít. Egyrészt a villamos energia, illetve földgáz eljuttatásának minősége, többek közt az ellátás folyamatossága, az üzemzavar-elhárítás, másrészt a kapcsolattartás, ügyintézés kerül a vizsgálat középpontjába. A korábbi évek vizsgálatainak eredményei a hivatal honlapján olvashatóak.
Az idei felmérés október elején kezdődik és november első hetében fejeződik be. Összességében mintegy húszezer egyetemes szolgáltatási körbe tartozó földgáz- és villamos energia felhasználót, köztük háztartásokat, vállalatokat, intézményeket fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek az energiaellátással és ügyfélkiszolgálással kapcsolatos tapasztalatokról.
A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A vizsgálat eredményéről a MEKH a szokásos éves beszámolója keretében tájékoztatja a magyar Országgyűlést, és a részletes eredményeket honlapján (www.mekh.hu) is megjelenteti.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Kevesebb papírmunka, több életmentés: nagy reform jön az uniós egészségügyben
Lejtmenetben a forint, így nyitotta a napot