A Gulfood a térség legnagyobb élelmiszeripari rendezvénye, ahol nyolc szektorban vonulhatnak föl a kiállítók.
Az élelmiszerpiac fejlődését jelzi, hogy nemrég egészséges és wellness termékekkel bővült a kiállítás kínálata.
A magyar cégek körében az exportlehetőségek miatt különösen népszerű a Gulfood, a Közel-Kelet élelmiszerigénye pedig folyamatosan nő.
Az AMC közösségi standján 22 kiállító termékei kaptak helyet, többek között húskészítmények, szárított gyümölcsök és zöldségek, sporttápszerek, méz, hidegen sajtolt olaj, kenyérhelyettesítő.
Kiemelték ezek közül a Bábolna Élelmiszeripari Kft. libamájtermékét, amely a legjobb innovatív termékeket díjazó programban a legjobb hús- és baromfitermék kategória jelöltjei közé került.
A látogatóknak az MTI szerint interaktív eszközökkel bemutatják a 2021-ben létrehozott Hungarian Food Business Programot is, amely a magyar élelmiszergyártók külpiaci térnyerését segíti.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
2026: fontos döntések elé néznek az állampapír befektetők
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Irdatlan pénzeket kínálunk tálcán az inflációnak, pedig ezt könnyű elkerülni
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után