Megvalósulni látszik, amit Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter az ÉVOSZ októberi fórumán a hazai építőipari kivitelezői ágazat legjelentősebb szereplői számára, a megnehezedő ágazati helyzet kapcsán megoldásként javasolt: „Vegyék meg egymást!”.
A Dömper Kft. vezetése november elején már jelezte, hogy rendkívül nehéz döntéseket kénytelen meghozni. A hírek szerint ez a nehéz döntés a cégcsoport értékesítése lett: a Duna-csoport dobott mentőövet a megvásárlással a Dömper Kft.- nek és projektcégének, a Hidro-Duna Kft-nek.
Kapcsolódó
A Dömper-csoport út és főként alagútépítésre specializálódott. 2021. decemberében el is nyerték az M1 és Esztergom közötti M100-as út kivitelezésének az északi, döntően alagutakból és völgyhidakból álló építési kivitelezési munkálatait. Ugyanakkor joggal bíztak az M0-ás befejező szakasza munkálatainak a jövőbeli elnyerésében, hiszen a hazai kivitelezési piacon is jelentős kapacitásokat fejlesztettek az alagútépítés terén.
Az M100-as út 2021-es árakon is több, mint 350 milliárdba kerülő, összesen hét év alatt megvalósítható projektkivitelezési szerződését a kormányzat végül 2022. szeptemberében, vélhetően forráshiány miatt felmondta, összességében több ezer milliárd forintnyi kivitelezést elhalasztva.
Legolvasottabb

Ebbe a hírbe remegett bele a Karmelita legutóbb, drámai igazolást kapott a kormány egy gazdasági kérdésben

Az új KRESZ betiltja a zenehallgatást

Durvul a keleti nyitás: ez a magyar város lesz a kínaiak központja

Nagy fordulat jön a rendelőkben: négymillió forint pluszt kaphatnak a háziorvosok

Várva várt újítást vezet be a Lidl, komoly problémát old meg

Óbuda tajtékzik, megbénul a környék közlekedése

Hétfőn lemos minket egy hidegfront

Még egy hónapig ki kell bírniuk az autósoknak ezt az őrületet

Szakértő a légikatasztrófáról: Nem gondoltam, hogy ilyet valaha látok
