Első lépésként két üzlettel kíván megjelenni a magyar piacon a Douglas, Európa vezető illatszer-forgalmazó cége. A német társaság a Mammut II.-ben szeptemberben nyitja meg boltját - mondta el lapunknak Michael Rotermund, a Douglas parfümüzletágának a szóvivője. Az Árkád Centerben ugyancsak hasonló üzlet megnyitását tervezik a jövő év elején. A Budapest Business Journal (BBJ) információi szerint a német anyavállalat 800 ezer és egymillió márka közötti beruházást tervez a magyar piacon. Rotermund elmondta: több hazai kiskereskedővel, illetve kiskereskedelmi hálózattal is tárgyalnak, miután tovább szeretnének terjeszkedni Magyarországon.A Douglas magyarországi terjeszkedése része a társaság közép-európai expanziójának. A magyar cégtől - a BBJ szerint - évi 300-500 millió forint árbevételt vár az anyavállalat. Rotermund lapunknak elmondta: a Douglas Holding évi 4,8 milliárd márka árbevételű vállalat, amely az illatszerek mellett ruha-, ékszer-, édesség-, könyv- és sportcikk-kereskedelemmel is foglalkozik. Legjelentősebb üzletáguk azonban a most Magyarországon is megjelenő parfümforgalmazás, amely évente 2,5 milliárd márkás forgalmat bonyolít le. H. Gy.-Sz. I. M.