A közlemény szerint a mobilitás, hűségmarketing és big data, csomagszállítás és elosztás, valamint a kiskereskedelem területén megoldásokat kínáló vállalkozások péntektől október 23-ig pályázhatnak online, a kezdeményezés szakmai felelőse a budapesti Design Terminál.
Az első körben kiválasztottak háromnapos szakmai felkészítésen vesznek részt. Ezt követően öt csapat juthat tovább a januárban induló három hónapos programra, ahol egyéni és mentori támogatást kapnak a Mol-csoport üzleti vezetőitől, valamint a Design Terminál szakértőitől, emellett workshopokon vehetnek részt és irodahelyiséget is kapnak, a program végén pedig beszállítóként hosszú távú partneri együttműködést alakíthatnak ki a Mollal. (Segítséget kapnak a magyar startupok.)
Kapcsolódó
A pályázattal azokat kívánják megszólítani, akik a Mol 2030 stratégiájához illeszkedő szolgáltatásokon dolgoznak. A cég stratégiája szerint a technológiai fejlődés és az új fogyasztói szokások átalakítják az iparágat - különösen a kiskereskedelmet -, ezért a Mol kiemelt figyelmet fordít a mobilitási megoldások és a vevőélmény fejlesztésére - írták.
A részletekről a http://mol.designterminal.org/ oldalon lehet tájékozódni.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Pont akkor távozott Tiborcz István bizalmasa, amikor kijött az ÁSZ jelentése az MNB-alapítványokról

Mentességet kap Magyarország, Szijjártó Péter örül

Brüsszel megunta az óraátállításosdit, el is dőlt a kérdés

Életveszélyes sérülés történt egy bakonyi kiképzésen, bevetették a mentőhelikoptert

Kicsin múlt az atomkatasztrófa, vérfagyasztó hírek Oroszországból

Meghökkentően zárult az EU-csúcs, az ukránokon spórolhatnak

Nem várt módon alakulnak a dolgok az euróövezetben

Rossz hírt kaptak a magyar munkavállalók: háromnegyedüket érinti a baj

Miért vártak heteket, hogy ledobják a bombát Orbán Viktor csatájában?
