A közlemény szerint a mobilitás, hűségmarketing és big data, csomagszállítás és elosztás, valamint a kiskereskedelem területén megoldásokat kínáló vállalkozások péntektől október 23-ig pályázhatnak online, a kezdeményezés szakmai felelőse a budapesti Design Terminál.
Az első körben kiválasztottak háromnapos szakmai felkészítésen vesznek részt. Ezt követően öt csapat juthat tovább a januárban induló három hónapos programra, ahol egyéni és mentori támogatást kapnak a Mol-csoport üzleti vezetőitől, valamint a Design Terminál szakértőitől, emellett workshopokon vehetnek részt és irodahelyiséget is kapnak, a program végén pedig beszállítóként hosszú távú partneri együttműködést alakíthatnak ki a Mollal. (Segítséget kapnak a magyar startupok.)
Kapcsolódó
A pályázattal azokat kívánják megszólítani, akik a Mol 2030 stratégiájához illeszkedő szolgáltatásokon dolgoznak. A cég stratégiája szerint a technológiai fejlődés és az új fogyasztói szokások átalakítják az iparágat - különösen a kiskereskedelmet -, ezért a Mol kiemelt figyelmet fordít a mobilitási megoldások és a vevőélmény fejlesztésére - írták.
A részletekről a http://mol.designterminal.org/ oldalon lehet tájékozódni.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Váratlan fordulat, nem lövik ki a magyar űrhajóst

Itt a bejelentés: Magyarországon építik meg a BYD európai központját

A kormány 300 ezer tartalékosa 24 órát nem bírna a munkahelyén

Besokalltak: tüntetés szerveződik a kormány új törvénye ellen a Kossuth téren

A műholdképek már a neten, elmarad a kormányinfó – Orbán Viktor ma lép az ügyben

Megint változhat a várólista-protokoll

Fekete öves kémet és a bebalzsamozott Lenin „kipaterolóját” küldték Zelenszijékkel tárgyalni

Erősen szokatlan dolog történt Norvégiában, erre senki sem számított

Sertések ezrei várták a sorsukat, nem tudták őket levágni - jöhet a kártalanítás
