Annak ellenére, hogy több mint egy milliárdan nézik a YouTube-videókat, nem igazán termelt profitot, ezért a cég törekedett arra, hogy minél több hirdetés legyen a platformon - olvasható az Indexen. A kéretlen, hosszú, ráadásul kikapcsolhatatlan YouTube-reklámok viszont csak felháborodást váltottak ki a nézőkből, így a Google egy olyan formátum kialakításán kezdett el dolgozni, ami mindenkinek jó.
A megoldásnak a hat másodperces "bumper" reklámok tűnnek, amiket bár nem lehet átugorni, de legalább rövidek. Így vélhetően egyre több lesz belőlük, a 15-20 másodperces adagok pedig lassan követik a félperceseket a süllyesztőben.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Putyin: Európa fejébe ültetik a háborús pánikot
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni