A Canalys piackutató cég jelentése szerint 2019 második negyedévében Európában 22,4 százalékról 18,8 százalékra olvadt az Apple piaci részesedése, ami csak a harmadik helyre elég, de világszinten még ennél is rosszabbul áll a vállalat szénája.
Az IHS legújabb felmérése szerint az április és június vége közti időszakban az Apple mindössze 35,3 millió készüléket szállított le, ami 11 százalékos piaci részesedést jelent, és hiába rendelkezik hasonló aránnyal a kínai Oppo, ők 36,2 millió mobilt juttattak a piacra, ezzel globálisan a negyedik helyre szorították vissza az amerikai gyártót. Az első két helyen ugyanakkor világszinten is az a helyzet, mint Európában: továbbra is a Samsung a legnagyobb mobilgyártó 23 százalékos piaci részesedéssel (71 millió készülékkel), a dél-koreai céget pedig a Huawei követi, ami az amerikai szankciók ellenére is képes volt megtartani a második helyet, 18 százalékos részesedéssel, 59,1 millió leszállított készülékkel - írta a 24.hu.
A harmadik negyedévben jó eséllyel ez a feloszlás nem fog jelentősen változni, a kérdés az, hogy az ősszel érkező új iPhone termékcsaláddal az Apple képes lesz-e visszaszerezni a harmadik helyet az év végére - jegyzi meg a cikkíró.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Figyelem: Így alakul a „nők 40” nyugdíj összege

Eurostat: ennyivel vesszük drágábban a gázt az oroszoktól, mint mások

Havi egymillió alatt fenyeget az elszegényedés réme

Eljött az új világ: ebben a városban arcfelismeréssel figyelik, ki hogyan viselkedik

Nincs gond a bankkal? Így vélekednek a vállalatok

Rohamtempóban épül a budai várnegyed: újabb gyöngyszem készül

Elítéltek Schobert Norbertet, csak most jönnek a százmilliós kártérítési perek

Sok amerikai úgy tesz, mintha csak nyaralni utazna, miközben új letelepedési helyeket keres

Sikerrel vette az első akadályt az átláthatósági törvény
