Az ekaterra néven futó tea üzletágba olyan márkák tartoznak, mint a Lipton, a PG Tips, a Pukka Herbs és a Tazo.
A világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, az Unilever döntése mögött az áll, hogy a jövőben a különösen gyorsan fejlődő területekre kíván összpontosítani. A teaágazat pedig nem ide tartozott, a fogyasztói szokások változása miatt az üzletág eredményei romlottak az elmúlt években - írta az MTI.
A teaportfólió döntő részét a fekete tea márkák alkotják, amelyek iránt csökken a kereslet az Egyesült Államokban, Európában és más fejlett országokban más teaféleségekkel, a kávéval és a palackozott vizekkel szemben.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Újabb nevekkel bővült az orosz feketelista, jönnek a következő szankciók
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Itt a rozsdás valóság, siralmas a magyar buszok állapota
Magyarok is veszélyben: újabb erőszakhullámra, téli terrortámadásokra figyelmeztetnek