A fogyasztásicikk-gyártó vállalat csütörtökön azt közölte, hogy a szeptember végével záródott három hónapban az eladásai 4,5 százalékkal emelkedtek. Elemzők szerényebb, 4,3 százalék növekedésre számítottak.
A cég beszámolója szerint részben a devizaárfolyamok kedvezőtlen alakulása miatt emelkedő nyersanyagárak hatásait sikerült a végtermékek áremelésével ellensúlyozni.
Kapcsolódó
Az Unilever most azzal számol, hogy az idei eladásnövekedés a tervezett 3-5 százalék felső határát súrolja majd, vagy azt kis mértékben felülmúlja.
A fotó forrás: AFP Photo/John Thys.
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Nagyítóval vizsgálják, hogy jobban járunk-e az erős forinttal
Fegyveres tréning után csaptak le a merénylők, puszta kézzel szálltak velük szembe a hősök
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök