A világ legnagyobb óragyártója közölte, hogy bevétele az első félévben 3,6 százalékkal 4,25 milliárd frankra nőtt, nettó nyeresége azonban az árfolyamhatások miatt 19 százalékkal 548 millió frankra csökkent.
A jelenlegi árfolyamkörnyezetben a Swatch nem számíthat többre egy számjegyű növekedésnél - mondta Nick Hayek vezérigazgató a Wall Street Journal-nak nyilatkozva.
A Swatch terméklistája a műanyag tucatárutól olyan presztízsmárkákig terjed mint a Blancpain, az Omega és a Glashütte.
Hayek elmondta, hogy a Swatch újabb fejlesztésekkel készül megjelenni az okosórák piacán, de nem áll szándékában mindentudó órákat gyártani, "amelyek annyit fogyasztanak, hogy 24 órát sem bírnak ki feltöltés nélkül", és a cég mindenképp távol tartja magát az egészségügy területétől.
"A multifunkcionális órák piaca egyelőre csak az elemzők és az újságírók fejében létezik" - mondta Hayek. Hozzáfűzte: főleg Amerikában hiszik, hogy az emberek csak funkciói miatt vesznek meg egy órát, igazából a vásárlókat érzelmi tényezők irányítják.
Legolvasottabb
A Karmelitába tart Magyar Péter
Reagált Trump felszólítására Zelenszkij: "Készen állok, két feltétellel"
Ezekre az autókra ugranak most a magyarok – az egykori slágerre már rá sem néznek
„Célirányos visszaélések voltak” – a belügyminiszter kemény vádakkal indokolja az átalakítást
Figyelmeztet a nyugdíjszakértő: 280 ezer forint állami támogatást is be lehet gyűjteni még idén
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Nem áll le a kormány a pénzosztogatással, újabb milliárdokról döntöttek
Karácsony előtt elözönlik a zálogházakat a magyarok, de nem a szokásos dologért
Bukja az áfa-mentességet, aki lemarad erről a fontos határidőről