A sportruházat és felszerelés forgalmazó vállalat a második negyedévben az előző évinél 14,9 százalékkal magasabb, 3,907 milliárd euró értékesítési árbevétel mellett üzleti eredményét 7,5 százalékkal 234 millió euróra, adó előtti eredményét 11,1 százalékkal 225 millió euróra, nettó nyereségét 1,4 százalékkal 146 millió euróra növelte.
Elemzők 3,81 milliárd euró forgalmat és 225 millió euró üzleti eredményt jeleztek előre. Az Adidas kétszámjegyű százalékos mértékben növelte forgalmát a nyugat-európai, a kínai, a közel-keleti és ázsiai piacokon.
A bruttó eredmény bevételarányosan 0,9 százalékponttal 48,3 százalékra csökkent, a bevételarányos jövedelmezőség pedig 0,4 százalékponttal 6,0 százalékra. Az eredménymutatók romlását az Adidas megnövekedett marketing költségeinek és a golf üzletág csökkenő bevételének tulajdonította.
Az Adidas az idei teljes évre értékesítési árbevételének "közepes egyszámjegyű" százalékos növekedését és 7-10 százalékkal magasabb nyereséget jelzett előre.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Nagy karácsonyi bevásárlói kisokos: megmutatjuk, hol mit érdemes megvenni
Putyin már tudja, hogyan lehet akkora béke, amekkora még sohasem volt
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Ilyen sem volt még, norovírus után nyomoz a rendőrség