Az Adidas-Salomon AG német sportszergyártó harmadik negyedévi nettó nyeresége éves összevetésben 9 százalékkal, 114 millió euróra emelkedett, így hajszálnyival meghaladta a 113 milliós elemzői konszenzust. A cég árbevétele 7 százalékkal, 1,79 milliárd euróra nőtt.
A részvény árfolyama 5 százalékkal futott fel a frankfurti tőzsdenyitáskor, miután a Nike mögött a világ második sportszergyártója megerősítette az egész évi nyereség-előrejelzését, amely a profit 15 százalékos emelkedésével számol. A cég ezt részben azonban arra alapozza, hogy az egyesült államokbeli eladásai továbbra is erősek lesznek.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.