A német cégcsoport tájékoztatása szerint elsősorban az Adidas és Reebok márkák iránt megnőtt kereslet mérsékelte a cég negyedéves veszteségét, amit növeltek viszont a megemelkedett költségek és a devizaárfolyamok kedvezőtlen hatásai.
A csoport december végével záródott háromhavi bevétele éves szinten 12 százalékkal 4,2 milliárd euróra emelkedet. A sportszergyártó a világ valamennyi térségében bevételnövekedést ért el, Oroszországot kivéve.
Az Adidas márkánál 15,5 százalékkal, a Reeboknál 5,4 százalékkal nőtt a negyedéves bevétel.
Legolvasottabb
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Megtámadták a Rossmannt – nem tudni, mennyi idő, mire helyreáll a világ rendje
Kemenesi: ez nem szuperinfluenza
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Vészjelzések Kínából: elakadt a fogyasztás, nem működnek már a régi receptek