A német divatcég szerdán azt közölte, hogy az első negyedévben az adó- és kamatfizetés, valamint értékcsökkenés előtti eredménye (EBITDA) 99 millió euróra emelkedett az egy évvel korábbi 97 millió euróról - írta az MTI.
A cég értékesítési árbevétele 5 százalékkal, 650 millió euróra nőtt. Értékesítése az ázsiai és csendes-óceáni térségben 12 százalékkal, az amerikai kontinensen 7 százalékkal bővült.
Kapcsolódó
A Hugo Boss a 2016-os vezetőváltás óta a luxus ruházati cikkekről és a női divatról folyamatosan helyezi vissza profiljának súlypontját az elegáns férfiruházati cikkek gyártására.
Az idei első negyedévben a Boss név alatt futó termékek eladása 7 százalékkal nőtt, a fiatalabb nemzedék számára készített termékek eladása 6 százalékkal csökkent. A negyedévben férfiruházati cikkekből 6 százalékkal többet adtak el, mint egy évvel korábban, a nőknek szánt termékekből viszont 3 százalékkal kevesebbet.
A Hugo Boss februárban jelentette be, hogy felbontja az együttműködést Jason Wu divattervezővel, akinek az volt a feladata 2013 óta, hogy felfuttassa a női kollekciót.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Jön a következő Gondosóra-kör
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba