A világ legnagyobb reklámügynöksége jön létre a francia Publicis és amerikai riválisa, az Omnicom összeolvadásával. A Publicis jelenleg második a világ vezető reklámcégeinek a listáján, az Omnicom a harmadik.
Egyelőre még a brit WPP az ágazat legnagyabb cége, de a francia és az amerikai cég egyesülésével megalakuló Publicis Omnicom Group átveszi a piacvezető szerepet 35,1 milliárd dollárt meghaladó piaci tőkeértékével, valamint 23 milliárd dolláros forgalmával.
A két cég egyenlő arányú, 50-50 százalékos részesedéssel lép be az új vállalatba, amelyet a két cég jelenlegi vezérigazgatói irányítanak majd társ-vezérigazgatóként. A cégnek Párizsban és New Yorkban lesz a központja.
A Publicis azt közölte, hogy az év végén, a jövő év elején befejeződő egyesülést egyhangúlag hagyta jóvá a két cég igazgatósága.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot