Andree Hohm projektvezető szerint a robottaxik jelenthetik a legjobb megoldást arra, hogy a jövőben is biztosítani lehessen az egyéni közlekedést a nagyvárosokban, amelyek jelenleg már a személygépkocsik dugójába fulladnak bele. "A nap 23 órájában üresen álló és értékes területet elfoglaló személygépkocsik helyett sokkal praktikusabb megoldás vezető nélküli robotjárműveket folyamatosan működtetni" - nyilatkozta.
A Continental frankfurti telephelyén kísérletezik "CUbE" ("Continental Urban mobility Experience") járművével, elsősorban a biztonságos üzemeléshez szükséges tartalék fékrendszerek és szenzorok kifejlesztéséhez.
A Continental nemrégiben hozta nyilvánosságra, hogy csatlakozott a BMW által tavaly életre hívott önvezető autó fejlesztő együttműködéshez, amelyben az Intel és az izraeli Mobileye is részt vesz.
A Daimler autógyártó konszern és a Bosch autóipari beszállító az idén áprilisban jelentette be együttműködését teljesen automatizált önvezető járművek kifejlesztésére.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Duzzoghat Trump: már súlyos bűnözők között listázzák az öntudatos sógorokat
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Árgombtekergetés a rezsicsökkentés? Nem várt helyről kapott kemény kritikát a jelenlegi rendszer