Korábbi bejelentés szerint közösen nyújtana autómegosztó és egyéb mobilitási szolgáltatásokat a BMW és a Daimler. A struktúra a tervek szerint úgy fog kinézni, hogy öt közös céget fognak össze egy szövetségben: az autómegosztással foglalkozó Share Now, a parkolási szolgáltatásokat nyújtó Park Now, az elektromos töltőoszlopokat üzemeltető Charge Now, a mobilitási platform Reach Now és a Free Now cégeket - írta a lap.
A BWM és a Daimler megállapodott az önvezető autózáshoz kapcsolódó technológiák közös fejlesztéséről is. A cél, hogy itt is a legnagyobb költségmegtakarítást érjék el.
A legfrissebb beszámolók pedig már arról szólnak, hogy a BMW és a Daimler tárgyalásokat folytatott arról, hogyan fejleszthetnének közös platformokat elektromos autók gyártásához. A rivális autógyártók igyekezete nem véletlen, abban az esetben ugyanis, ha sikeres lesz a közös projekt, legkevesebb 7 milliárd eurós (durván 2200 milliárd forint) megtakarítást eredményezhet számukra a következő hét évben - olvasható a Portfolio cikkében.
Legolvasottabb
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Durva jelenetek az utcán: Pitbullját uszította a rendőrökre, majd ököllel is nekik ment – felkavaró videó
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Ennyit Putyin „békevágyáról”: orosz rakéták csapódtak be mindössze 250 kilométerre Magyarországtól
Amerika és Ukrajna bekeményített: felszólították Putyint, hogy végre lépjen a béke ügyében
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik