Korábbi bejelentés szerint közösen nyújtana autómegosztó és egyéb mobilitási szolgáltatásokat a BMW és a Daimler. A struktúra a tervek szerint úgy fog kinézni, hogy öt közös céget fognak össze egy szövetségben: az autómegosztással foglalkozó Share Now, a parkolási szolgáltatásokat nyújtó Park Now, az elektromos töltőoszlopokat üzemeltető Charge Now, a mobilitási platform Reach Now és a Free Now cégeket - írta a lap.
A BWM és a Daimler megállapodott az önvezető autózáshoz kapcsolódó technológiák közös fejlesztéséről is. A cél, hogy itt is a legnagyobb költségmegtakarítást érjék el.
A legfrissebb beszámolók pedig már arról szólnak, hogy a BMW és a Daimler tárgyalásokat folytatott arról, hogyan fejleszthetnének közös platformokat elektromos autók gyártásához. A rivális autógyártók igyekezete nem véletlen, abban az esetben ugyanis, ha sikeres lesz a közös projekt, legkevesebb 7 milliárd eurós (durván 2200 milliárd forint) megtakarítást eredményezhet számukra a következő hét évben - olvasható a Portfolio cikkében.
Legolvasottabb

Megvan a fekete doboz, kiderül az utolsó 30 másodperc titka

Pont ez a gép repült el a paksi atomerőmű felett – most már tudjuk, mi történt utána

Csődbe ment a Revolut riválisa, egy stadion árát égettek el a pénzküldő alkalmazásra

Ebbe a hírbe remegett bele a Karmelita legutóbb, drámai igazolást kapott a kormány egy gazdasági kérdésben

Górcső alatt az orvosok: elképesztő dolgokat találtak az ellenőrök

Nem engedik elindulni Kapu Tibort, gond van az űrállomáson

Véres indok: már a magyar bejelentés után két nappal Izrael bombázta Iránt

Durvul a keleti nyitás: ez a magyar város lesz a kínaiak központja

Szakértő a légikatasztrófáról: Nem gondoltam, hogy ilyet valaha látok
