A társaság pénteken azt közölte, hogy organikus (vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított) bevétele 13,1 százalékkal emelkedett az elemzői várakozások átlagában szerepelt 7,6 százalék bővülés helyett - írja az MTI.
A L'Oréal összes eladása a szeptember végével záródott negyedévben 13,6 százalékkal, 8 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 7,04 milliárd euróról. Különösen a luxus kozmetikai termékei (Yves Saint Laurent, Lancome, Giorgio Armani és Kiehl's) iránt nőtt a kereslet. Ebben a szegmensben az árbevétel 21,1 százalékkal (organikusan 20,7 százalékkal), 3,12 milliárd euróra ugrott.
A harmadik negyedévben a vállalat bevétele Nyugat-Európában 7,5 százalékkal, 2,56 milliárd euróra, Észak-Amerikában 22,9 százalékkal, 2,21 milliárd euróra, Észak-Ázsiában (Japán, Kína, Dél-Korea) 13,2 százalékkal, 2,1 milliárd euróra, míg a Közel-Keletet, Észak-Afrikát és Délkelet-Ázsiát összefogó térségben 3,2 százalékkal, 556,8 millió euróra, Latin-Amerikában pedig 15,7 százalékkal, 495,1 millió euróra nőtt.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!

Építkezni akkor, amikor mások kivonulnak (x)
Legolvasottabb

Megrogyott a Katinka-birodalom: veszteségek sújtják, bezárás fenyegeti

Megint tiltólistára került egy cucc a repülőtereken

Jön a nyár, és vele érkezik a halálos figyelmeztetés

Ne kapkodja be ezeket a gyógyszereket, nagy baj lehet a vége

Baráti üzletembernél nyaralgatott a miniszterelnök, az ellenzék a fejét követeli

Nevetséges áron kínálnak lakóházat a Bakonyban

Mint egy katasztrófafilm: ma elnyelheti a víz a parajdi sóbánya látogatott csarnokait - KÉPEK

Autósok figyelem: egy hónapos terelés jön az M0-s autópálya déli szektoránál

Ennyi lett volna? Nevetségesek a hozamok, lelépnek a befektetők a lakáspiacról
