A marketing-kampány része annak a nagy átalakítási programnak, amely egyébként jelentős költségcsökkentéssel és leépítéssel is jár: 8700 munkahely szűnik meg, ez a társaságnál dolgozók mintegy 3 százaléka.
Miközben a Coca-Cola hat százalékkal növelte bevételeit az első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, a Pepsi csak 4 százalékkal, 12,4 milliárd dollárra, elsősorban az áremeléseknek köszönhetően. Az adózott eredmény 1,13 milliárd dollár, részvényarányosan 71 cent volt, tavaly január-március között 1,14 milliárd, 71 cent.
Ugyanebben az időszakban a Coca-Cola Enterprises 109 millió dollár, egy részvényre vetítve 35 cent adózott eredményt ért el az egy évvel korábbi 106 milliót, 31 centet követően. Az értékesítési árbevétel 1,3 százalékkal 1,87 milliárd dollárra nőtt.
Legolvasottabb
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Már jelszó sem kell, hogy ellopják a fiókunkat
Orbán Viktor: Vége van
Érdemes újratervezni a megtakarításokat: 28 százalék adókedvezmény vágható zsebre
Kitört a botrány: korlátozza a „túl sok bukást” a Semmelweis Egyetem