A Lidl és riválisa, az Aldi élelmiszerlánc komoly befektetésekre készülnek más országokban, így például Nagy-Britanniában, ahol növelni akarják piaci részesedésüket.
A Schwarz Gruppe közleménye szerint a cég tavalyi forgalma 7,4 százalékkal, 96,9 milliárd euróra emelkedett. A teljes forgalomhoz 74,6 milliárd euróval járult hozzá a Lidl, amelynek 10 460 boltja van Európában és az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó
A csoport 7 milliárd euró befektetést hajtott végre tavaly és nagyjából ugyanennyit tervez az idén is.
A Lidl 300-350 új üzlet nyitását tervezi idén, terméklistáját pedig a jelenlegi 1800-ról 2500-ra kívánja feltornázni - nyilatkozta Klaus Gehrig, a Schwarz Gruppe vezérigazgatója a Frankfurter Allgemeine Zeitung című lapnak.
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma már több mint 160 áruházzal van jelen az országban és több mint 4000 munkavállalót foglalkoztat.
A fotó forrása: Napi.hu/Szabó Dániel
Legolvasottabb
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Mérgesek a tanárok – Tovább nő a bérfeszültség az iskolákban
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
EU-csúcs: nem nyúltak a befagyasztott orosz vagyonhoz, hitelből segítik Ukrajnát
