A lengyelek tavaly rávetették magukat az alkoholmentes sörre, termék értékesítése rekordtempóban, 80 százalékkal nőtt, elérve a félmilliárd zlotys értéket. Úgy tűnt, ezt az eredményt már nem lehet túlszárnyalni, de nem így lett - adta hírül a wyborcza.pl.
A Nielsen piackutató cég legújabb adataiból kiderül, hogy 2019 első 4 hónapjában a legnépszerűbb alkoholmentes sör piaca értékben 95 százalékkal nőtt, és az alkoholmentes radleré pedig - a limonádé és a sör keveréke - 110 százalékkal.
Kapcsolódó
Ez a fajta sör adja az egész piac három százalékát, ami szintén rekord. A szakemberek azon törik a fejüket, honnan támadt ez a nagy népszerűség. Úgy gondolják, hogy a lengyelek a szénsavas italok természetes alternatíváját keresik, emellett oda is be lehet vinni, ahova alkoholt nem - például munkaszünetben is lehet fogyasztani, akárcsak sportolás közben
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Olyan felvételek jöttek a 67-es útról, amilyeneket még sosem látott - döbbenetes erővel csap oda a természet!

Túl sokan vannak? Kizárhatnak 13 bíborost a konklávéból, ezen múlhat a választás

Nagy baj van, nyugtatót hívtak vissza a patikákból

Újabb szigor jön az egészségügyben

Franciscus: milliós tömeg, öt kilométeres körmenet, egyetlen koporsó és semmi ravatal

Orbán Viktort Tiborczról kérdezték, nincs mit félreérteni a válaszon
Amerikai és más ellenséges zsoldosok is az oroszok oldalán harcolnak, kiszivárgott a lista, amire mindenki várt

India válaszol a terrortámadásra, a pakisztániaknak el kell hagyniuk az országot

Meredek célár érkezett, kilőhet az OTP
