A lengyelek tavaly rávetették magukat az alkoholmentes sörre, termék értékesítése rekordtempóban, 80 százalékkal nőtt, elérve a félmilliárd zlotys értéket. Úgy tűnt, ezt az eredményt már nem lehet túlszárnyalni, de nem így lett - adta hírül a wyborcza.pl.
A Nielsen piackutató cég legújabb adataiból kiderül, hogy 2019 első 4 hónapjában a legnépszerűbb alkoholmentes sör piaca értékben 95 százalékkal nőtt, és az alkoholmentes radleré pedig - a limonádé és a sör keveréke - 110 százalékkal.
Kapcsolódó
Ez a fajta sör adja az egész piac három százalékát, ami szintén rekord. A szakemberek azon törik a fejüket, honnan támadt ez a nagy népszerűség. Úgy gondolják, hogy a lengyelek a szénsavas italok természetes alternatíváját keresik, emellett oda is be lehet vinni, ahova alkoholt nem - például munkaszünetben is lehet fogyasztani, akárcsak sportolás közben
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Fegyveres tréning után csaptak le a merénylők, puszta kézzel szálltak velük szembe a hősök
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Nagyítóval vizsgálják, hogy jobban járunk-e az erős forinttal