A lengyelek tavaly rávetették magukat az alkoholmentes sörre, termék értékesítése rekordtempóban, 80 százalékkal nőtt, elérve a félmilliárd zlotys értéket. Úgy tűnt, ezt az eredményt már nem lehet túlszárnyalni, de nem így lett - adta hírül a wyborcza.pl.
A Nielsen piackutató cég legújabb adataiból kiderül, hogy 2019 első 4 hónapjában a legnépszerűbb alkoholmentes sör piaca értékben 95 százalékkal nőtt, és az alkoholmentes radleré pedig - a limonádé és a sör keveréke - 110 százalékkal.
Kapcsolódó
Ez a fajta sör adja az egész piac három százalékát, ami szintén rekord. A szakemberek azon törik a fejüket, honnan támadt ez a nagy népszerűség. Úgy gondolják, hogy a lengyelek a szénsavas italok természetes alternatíváját keresik, emellett oda is be lehet vinni, ahova alkoholt nem - például munkaszünetben is lehet fogyasztani, akárcsak sportolás közben
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Megbüntetik, aki túlsúlyos, pedig amúgy bevonulhatna katonának