A lépés oka, hogy a pályázaton ajánlatot tevő, Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó ZÁÉV Zrt., valamint a Laterex Zrt. ugyanis olyan sokat kért, hogy azt a megrendelő, az állami tulajdonú Autóipari Próbapálya Zala Kft. sem tudta vagy akarta kifizetni - számolt be a napilap.
A benyújtott ajánlatok mindegyike jelentős mértékben meghaladja a szerződés teljesítéséhez rendelkezésre álló anyagi fedezet összegét - olvasható a dokumentumban.
Kapcsolódó
Hogy mekkora összegről van szó, arra a pályázati anyag nem tér ki.
A kiírás szerint a feladat a zalaegerszegi járműipari tesztpálya (ZalaZONE) létrehozására irányuló fejlesztésmegvalósításához szükséges irányító központ kivitelezésére, annak környezeti kialakítására és a kapcsolódótesztpálya-irányítási technológia integrálására szólt volna.
Az épület elsősorban irodai tereket tartalmaz majd, nyolc, egyre csökkenő alapterületű szintet foglalva magába : földszint + 7 emelet + tetőszinti gépészeti udvar. Az 1-4. szinteken iroda, az 5. és 6. szinten igazgatási funkciók lesznek, míg a 7. emeleten kap helyet a vezérlő. Az egyes szintek akadálymentes megközelítését egy tonna teherbírású, 13 személyes, akadálymentes kialakítású személy- és teherfelvonó biztosítja.Az épület hasznos alapterület: 968,7 négyzetméter.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Beindul a vérbiznisz, az ukrán óriás Erdélyre kacsintott

Erdő Péter megvalósíthatja a több száz éves magyar álmot, mutatjuk a legfrissebb számokat

Kelet-európai bíborost bízott meg utolsó kívánságának teljesítésével Ferenc pápa

Ausztriának befellegzik, jön a recesszió

Vibrátor is került a bakonyi illegális mocsokba

Nem egyértelmű, hogy a tulajdonosnak joga van-e eladni a saját lakását

Újabb európai országot támadnak az oroszok

Jobbak vagyunk, mint Ausztria, és ezt maga az Eurostat állítja

Varga Mihály: Megjelentek a recessziós kockázatok
