A cég nyolcvan háztartási vegyi és kozmetikum kategóriát mérő kiskereskedelmi indexe szerint a tusfürdőknek közel 18 milliárd forintos volt a forgalmuk a vizsgált időszakban, ez értékben 7 százalékos, mennyiségben pedig 6 százalékos növekedés az egy évvel korábbi értékekhez képest.
A dekorkozmetikumok (alapozó, szempillaspirál, körömlakk, szemceruza, rúzs) forgalma 2016. február és 2017. január között meghaladta a 10 milliárd forintot, így ez a szegmens ez az előző évi azonos időszakához képest értékben 16, mennyiségben 14 százalékkal bővült.
Az arc- és arcápolási termékek piacának 7 milliárd forint volt a forgalma a vizsgált időszakban, mennyiségben 13, értékben pedig 5 százalékkal növekedett az egy évvel korábbiakhoz képest - közölte a Nielsen.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Zombihajók, CIA, precíziós csapások – Trump rejtett háborút indított?
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza