A hűségprogramokban való részvétel leggyakoribb formája a hűségkártya. A megkérdezett hatvanhárom ország fogyasztóinak többsége elsősorban valamilyen ajándéktermékért, vagy árengedményért kér hűségkártyát, Magyarországon ez vonzza a válaszadók 83 százalékát, az európai átlagnak pedig a 82 százalékát.
A felmérés rámutatott, hogy világszerte a válaszadók 74 százaléka szívesebben marad olyan cégnél, ahol jutalmat kap lojalitásáért, mintegy 67 százalékukat pedig arra is ösztönzi, hogy többször keresse fel az üzletet, és többet költsön ott.
Európában a válaszadók 61 százaléka jár olyan üzletbe, amely törzsvásárlóinak kedvezményeket nyújt. Magyarországon ez az arány 46 százalék, pedig a kutatás szerint a magyar vásárlók hűségesebbek az európai átlagnál, tíz magyar fogyasztó közül nyolc általában csak jelentős előny miatt vált márkát, vagy teljes mértékben kitart mellette az élelmiszerüzletek esetében, míg az európaiak átlag hét.
Emellett a magyarok kiemelkedően ragaszkodnak mobilszolgáltatójukhoz és mobilkészülékük márkájához is.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy