A jogelőd vállalkozás 2011. március 1. és 2012. január 24. között hírlevelében és a honlapján 20 százalékos kedvezményt, Budapest és Bécs között 1900 forintért megvásárolható buszjegyeket, valamint ingyenes fedélzeti szolgáltatásokat kínált a fogyasztóknak. A 20 százalékos kedvezményt meghatározott napokon történő foglalásokból kaphatták meg a vásárlók, azonban a kedvezmény tényleges megadását a vállalkozás az eljárás során a felhívás ellenére sem bizonyította - áll a GVH közleményében.

A kedvezményes árú Budapest-Bécs útvonalra szóló jegyeket a vállalkozás hírleveleiben 1900 forintért hirdette, míg a honlapján 1900 forinttól elérhetőnek tüntette fel. A GVH
megállapítása szerint különbséget kell tenni a két kommunikáció között, ugyanis az "1900 forintért" jelölés azt a képzetet keltheti a fogyasztókban, hogy a jegy ezen az áron
mindenféle többletköltség nélkül elérhető számukra.

A vállalkozás állítása szerint a fenti útszakaszra szóló jegyeket valójában hét árkategóriában lehetett megvásárolni és ezek közül az 1900 forintért megvásárolható jegyből járatonként csak minimális számút értékesítettek. Mivel a vállalkozás honlapján nem szerepelt elegendő információ arról, hogy milyen feltételekkel lehet igénybe venni a kedvezményes utazást, a fogyasztók csak a buszjegy foglalásánál tudták meg, hogy ténylegesen mennyibe fog kerülni a buszjegyük (attól függően, hogy az általuk választott járat mennyire foglalt) - olvasható a közleményben.

A vállalkozás továbbá ingyenes fedélzeti szolgáltatásokkal népszerűsítette járatait (ingyenes WIFI, meleg italok, stb.), azonban a vizsgálat során nem tudta bizonyítani, hogy ezeket a kényelmi szolgáltatásokat a fogyasztók minden esetben meg is kapták.

A GVH megállapította, hogy a vállalkozások jogelődje, az Orangeways Autóbuszos Közúti Közlekedési Zrt. fenti tájékoztatásaival megtévesztette a fogyasztókat, ezért
4 450 00 forint bírságot szabott ki a jogutód vállalkozásokra.