A 100E közlekedésének leállásáról tavasszal a BKK tájékoztatta az utasokat, de mivel a leállást rövid időre tervezték, továbbra is lehetett elővételben jegyet váltani a járatra, július óta pedig a fel nem használt jegyek teljes vételárát visszatérítik. Ennek ellenére az elmúlt fél évben több mint 15 ezren vásároltak repülőtéri vonaljegyet, a BKK hajókra pedig április óta 78 felnőtt és 37 gyerek jegyet adtak el - derül ki a BKK MTI-nek küldött közleményéből.
A további felesleges vásárlások megelőzéséért módosították a jegyértékesítő automaták szoftverét a szolgáltató segítségével, mivel az automatákban a BKK nem tud közvetlenül, saját jogosultsággal termékeket módosítani. A szolgáltató a gombok kiiktatásáért darabonként 1,4 millió forintot kért, azok visszaállítása várhatóan hasonló költséggel jár majd - írták.
A Mobiljegy applikációból is törölték a repülőtéri vonaljegyet, a hajókra válható jegyet várhatóan a jövő héten inaktiválják az automatákban. A következő időszakban pedig növelik a 100E közlekedésével kapcsolatos tájékoztatók számát.
A társaság elismeri a felelősségét, a fel nem használt jegyek eladásából származó 14 millió forint bevételt pedig jótékony célra fordítják, illetve díjmentesen visszatérítik a vásárlóknak - olvasható a közleményben.
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni