Az elővárosi és agglomerációs lakosság elmúlt évtizedekben tapasztalható növekedését nem követték a tömegközlekedési fejlesztések - írja írásbeli kérdésében Szabó Szabolcs. Mind a szentendrei, mind a csepeli, mind pedig a ráckevei HÉV csak a belváros pereméig ér, átszállásokra kényszerítve az embereket.
Ezen változtathatna a köznyelvben 5-ös metrónak hívott Észak-déli Regionális Gyorsvasút, amely a H6-os és H7-es HÉV-et kötné össze a Kálvin térrel.
Kapcsolódó
A kormány nevében válaszoló Gulyás Gergely szerint is kulcseleme a térségi közlekedésnek a HÉV. Egy korábbi kormánydöntés értelmében a két vonal fejlesztése előkészítés alatt áll.
A kormány pedig ősszel tárgyalja majd Budapest hosszú távú fejlesztési koncepcióját.
A kép forrása: BKK.
Legolvasottabb
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Áll a bál a Shellnél: benzin helyett többen vízzel tankoltak az M7-esen
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Belepiszkálnak a szabályokba a B-s jogosítványoknál, ágálnak a szakértők