Ötféle kommunikációs tevékenységre vonatkozó nyílt közbeszerzést írt ki az NFÜ. A tender első része nyomdai, grafikai tervezésre, DTP és egyéb produkciós feladatok ellátására; a második rész átfogó kreatív- és pr-koncepció kidolgozására, kreatív-, pr- és online kampányok tervezésére, lebonyolítására, kreatívanyagok gyártására; a harmadik médiás feladatokra (foglalás, vásárlás, tervezés); míg a negyedik és ötödik rész kvalitatív és kvantitatív közvélemény-kutatási feladatok ellátására vonatkozik. A pályázók egyesével, vagy több feladatrészre együttesen is pályázhatnak.
A szilveszter napján feladott közbeszerzés teljes becsült összértéke nettó 2,9 milliárd forint, amely a következőképp oszlik el: az első rész értéke nettó 400 millió, a második részé 800 millió, a harmadiké 1,5 milliárd, a negyedik és ötödik részé 100-100 millió forint.
A tender azért is érdekes, mert január elsejével megszűnt a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. Az uniós fejlesztési programok végrehajtása a szaktárcákhoz kerül, míg a források felhasználását a Miniszterelnökség koordinálja.További részletekett itt olvashat.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben