Jóval több fogyott a boltokban az elmúlt két hétben azokból a termékekből, amelyeknek az árát vissza kellett csökkenteni a tavaly októberi szintre - írta a Portfolio. Nagyjából 60-80 százalékos forgalomnövekedés tapasztalható a nagyobb láncoknál, amit nem magyaráz az, hogy egy kicsit többet vesznek az árstopos termékekből a háztartások, hiszen a fogyasztásuk vélhetően nem nőtt.
A Penny esetében átlagosan 60 százalék körül növekedett az árstop által érintett termékek forgalma az előző év ugyanezen időszakához képest és hasonló változást érzékeltek a Tescónál is. A nagyobb CBA-boltoknál jelentős a forgalom növekedése az árstopos termékek körében, míg a kisebb boltokról ez nem mondható el – mondta Fodor Attila, a CBA igazgatója. Az árstop első másfél hetében átlagosan 20-30 százalékos növekedés jellemezte az árstopos termékek forgalmát, ami 10-15 százalékra szelídült.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Fordulat a kereskedelmi háborúban: Kína csendesen visszalépett

Ismét kísért az egészségügy ősellensége: friss számok érkeztek

Egy újabb magyar miniszter szólalt meg az uniós tagságunkról, minden megváltozhat

Rossz hír a magyar autósoknak: jöhet a gyakoribb műszaki vizsga

Az Apple trükkje: így kerülné ki a vámháborút

Demkó Attila: A remény óriási erő, az ukrán hadsereg még nincs az összeomlás küszöbén

Túl sokan vannak? Kizárhatnak 13 bíborost a konklávéból, ezen múlhat a választás

A parlament előtt a Lex Milák, így módosíthatják a sporttörvényt

Utasok tízezreit érinti a menetrendváltozás májustól
