Jóval több fogyott a boltokban az elmúlt két hétben azokból a termékekből, amelyeknek az árát vissza kellett csökkenteni a tavaly októberi szintre - írta a Portfolio. Nagyjából 60-80 százalékos forgalomnövekedés tapasztalható a nagyobb láncoknál, amit nem magyaráz az, hogy egy kicsit többet vesznek az árstopos termékekből a háztartások, hiszen a fogyasztásuk vélhetően nem nőtt.
A Penny esetében átlagosan 60 százalék körül növekedett az árstop által érintett termékek forgalma az előző év ugyanezen időszakához képest és hasonló változást érzékeltek a Tescónál is. A nagyobb CBA-boltoknál jelentős a forgalom növekedése az árstopos termékek körében, míg a kisebb boltokról ez nem mondható el – mondta Fodor Attila, a CBA igazgatója. Az árstop első másfél hetében átlagosan 20-30 százalékos növekedés jellemezte az árstopos termékek forgalmát, ami 10-15 százalékra szelídült.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Itt az újabb balatoni jégpálya
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt