Jóval több fogyott a boltokban az elmúlt két hétben azokból a termékekből, amelyeknek az árát vissza kellett csökkenteni a tavaly októberi szintre - írta a Portfolio. Nagyjából 60-80 százalékos forgalomnövekedés tapasztalható a nagyobb láncoknál, amit nem magyaráz az, hogy egy kicsit többet vesznek az árstopos termékekből a háztartások, hiszen a fogyasztásuk vélhetően nem nőtt.
A Penny esetében átlagosan 60 százalék körül növekedett az árstop által érintett termékek forgalma az előző év ugyanezen időszakához képest és hasonló változást érzékeltek a Tescónál is. A nagyobb CBA-boltoknál jelentős a forgalom növekedése az árstopos termékek körében, míg a kisebb boltokról ez nem mondható el – mondta Fodor Attila, a CBA igazgatója. Az árstop első másfél hetében átlagosan 20-30 százalékos növekedés jellemezte az árstopos termékek forgalmát, ami 10-15 százalékra szelídült.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Újra támad az Ipoly: két határút is eltűnt a víz alatt Nógrádban
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Sürgős riasztás Csernobilból: a dróncsapás után meggyengült a sugárzás elleni védelem