A tájékoztatás szerint a szállítások már elkezdődtek, és az első futóműveket beépítették a járművekbe. A cég az MTI érdeklődésére közölte: a tárgyalások még folyamatban vannak, a megállapodás végleges értékéről ezért nincs információ.
A futóművek az EAMCO saját fejlesztésű, főleg Kairó és Alexandria utcáin városi forgalomban közlekedő 12 méteres, légkondicionált távolsági autóbuszait szolgálják ki. A futómű-fejlesztés időszakában a Rába fejlesztési intézete helyszíni támogatást nyújtott a hajtáselemek - köztük a futómű - helyes beépítéséhez.
Közölték azt is, hogy a Rába és az EAMCO egy szándéknyilatkozatot is aláírt, amelyben a két társaság megvizsgálja, hogyan lehet a jelenlegi projekt-alapú együttműködést hosszú távú stratégiai partnerséggé alakítani az egyiptomi buszpiacon, valamint áttekintik az együttműködés kiterjesztésének lehetőségét más járműalkalmazásokra is.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Újraírták a magyar rákstatisztikát, de még mindig szörnyen rosszak az adatok
Látványos fotók: így áll most az M1-es autópálya újjáépítése
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt