2021. május 1-től a Coca-Cola HBC a diszkont áruházakban az eddig elérhető 1,75 literes kiszerelést 2 literesre cseréli, ezzel is alkalmazkodva a megváltozott fogyasztói igényekhez.
- olvasható az üdítőital-gyártó közleményében.
Ezzel visszatérnek a korábbi, nagyobb palackok, amelyektől a cég 2015-ben búcsúzott pontosan azok miatt az okok miatt, amelyeket most is említ.
Niklós László, a cég korábbi ügyvezető igazgatója így fogalmazott lapunknak 2015 decemberében:
Az értékesítés változásait nézve megfigyelhető a diszkontok előretörése. A vásárlói szokások is átalakultak az elmúlt időszakban: a fogyasztók gyakrabban járnak vásárolni, de abszolút értékben kevesebbet költenek egy-egy alkalommal. Ehhez a tendenciához igyekszünk portfóliónkat is igazítani akár ízekben, promóciós ajánlatokban is, de legfőképp a kiszerelésekben. E trendet lekövetve váltottuk le idén a 2 és a 2,5 literes palackokat, helyettük, 1,75 és 2,25 literes kiszereléseket hoztunk be. Elsődleges célunk az volt, hogy a fogyasztási alkalmakhoz a legrelevánsabb kiszereléseket kínáljuk, kedvezőbb darabáron. Úgy tapasztaljuk, a magyar fogyasztók elfogadták és üdvözlik ezt a változást.
Más-más kiszerelések az üzletekben
Az új, 2 literes kiszerelések az Aldi, a Lidl és a Penny Market üzleteiben lesznek elérhetőek. A diszkontláncoknál a vásárlók jellemzően nagy volumenben vásárolnak, ezt a választást segíti majd a termékek címkéjén a családi kiszerelés felirat is - írja a cég.
Az új csomagolásban a Coca-Cola, a Coca-Cola Zero, a Coca-Cola Zero Lemon, a Coca-Cola Light, a Fanta narancs, a Fanta narancs Zero és a Sprite üdítőitalok kerülnek a diszkontüzletek polcaira.

További változás a Coca-Cola HBC Magyarország termékkínálatában, hogy a vállalat a hiper- és szupermarketekben, valamint a független üzletekben az 1,25 literes kiszerelésű szénsavas üdítőital termékeit 1 literes kiszerelésre cseréli, míg az 1,25 literes palackok a diszkont üzletekben továbbra is elérhetőek maradnak.
Az új kiszerelés méretéből adódóan a kategória vásárlói bázisának szélesítésére, illetve a gyakoribb impulzív vásárlás elősegítésére szolgál a cég szerint.
Itt írtunk arról is, hogy hatott az árakra a 2015-ös váltás.
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Ezért kell holnap tankolni, nem ma
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Hiába az ígéretek, tovább nőttek a várólisták
Váratlan hír: drámai drágulás nélkül vezethető ki az árrésstop