A CIB honlapján arról tájékoztatják az ügyfeleket, hogy technikai okból ma reggel az elektronikus és kártyás szolgáltatásokban ismét fennakadások voltak tapasztalhatóak. A probléma megoldásán dolgoznak, emiatt elektronikus csatornáik, illetve a CIB eCommerce (kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadás), valamint a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai nem lesznek elérhetőek, és a CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (bármilyen vásárlás és készpénzfelvétel) esetében fennakadások lehetnek.
A szolgáltatások teljes körű elérhetőségét a bank a honlapján és Facebook oldalán is közölni fogja - írták és az ügyfelek elnézését kérik az okozott kellemetlenségért.
A bank Facebook-oldalán a következő szöveg olvasható jelenleg.
A CIB tájékoztatása szerint az elvégzett javításoknak köszönhetően elektronikus csatornáik és kártyás szolgáltatásaik ismét megfelelően működnek.
Legolvasottabb
Zelenszkij nyilvánosságra hozta a teljes béketervet, Moszkva azonnal visszavágott
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Megtalálták Mátyás király maradványait? Ez a felfedezés mindent megváltoztathat
Egy szemet se nassoljon ebből a mogyoróból! Visszahívták ezt a terméket
Felrobbanhat a boltban: életveszélyes dolgot dobálnak a visszaváltó automatákba
Csendben meghozták a döntést: kivonul a svéd iparvállalat
Kutatás van, de pénz lesz belőle? Magyarország a kritikus ponthoz ért
Berobbant az influenzaszezon: egyetlen hét alatt 46 ezren mentek orvoshoz tünetekkel
Futurizmus vagy őrület? Tenger alatti alagút készül szupervonatoknak 123 kilométeren át