Több mint 27,2 milliárd dolláros - mostani árfolyamon majdnem 8500 milliárdos árbevétellel zárta a 2021-es évet a főként tévéiről ismert Hisense.
Ez 33 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A cég továbbra is Kínában a legnépszerűbb, de egyre nagyobb szeletet kér magának a nemzetközi piacon is. 100 dolláronként 42 a Kínán kívüli piacokról folyt be a cég kasszájába.
Kapcsolódó
A cég a magyar piacon 300 százalékkal növelte az eladásait, ezzel 3,9 százalékos a részesedése. Simon Anikó, a magyar leánycég marketingvezetője azt mondta: Magyarországon is egyre többen keresik a világszerte népszerű, óriási kijelzőjű tévéket. Ezt mutatja, hogy bár a teljes magyar piacon az tévéeladások 2021-ben több mint 16 százalékkal csökkentek 2020-hoz képest, a forgalom közel 3 százalékkal nőtt. Azaz a nagyobb képernyős, egyben drágább készülékekre kaptak rá a vásárlók.
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Újabb fejlemények a Szőlő utcai ügyben: még egy nevelőnőt meggyanúsítottak, az igazgatót ma letartóztathatják
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal