Több mint 27,2 milliárd dolláros - mostani árfolyamon majdnem 8500 milliárdos árbevétellel zárta a 2021-es évet a főként tévéiről ismert Hisense.
Ez 33 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A cég továbbra is Kínában a legnépszerűbb, de egyre nagyobb szeletet kér magának a nemzetközi piacon is. 100 dolláronként 42 a Kínán kívüli piacokról folyt be a cég kasszájába.
Kapcsolódó
A cég a magyar piacon 300 százalékkal növelte az eladásait, ezzel 3,9 százalékos a részesedése. Simon Anikó, a magyar leánycég marketingvezetője azt mondta: Magyarországon is egyre többen keresik a világszerte népszerű, óriási kijelzőjű tévéket. Ezt mutatja, hogy bár a teljes magyar piacon az tévéeladások 2021-ben több mint 16 százalékkal csökkentek 2020-hoz képest, a forgalom közel 3 százalékkal nőtt. Azaz a nagyobb képernyős, egyben drágább készülékekre kaptak rá a vásárlók.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Túl sokan vannak? Kizárhatnak 13 bíborost a konklávéból, ezen múlhat a választás

Olyan felvételek jöttek a 67-es útról, amilyeneket még sosem látott - döbbenetes erővel csap oda a természet!

Nagy baj van, nyugtatót hívtak vissza a patikákból

Újabb szigor jön az egészségügyben

Franciscus: milliós tömeg, öt kilométeres körmenet, egyetlen koporsó és semmi ravatal

Orbán Viktort Tiborczról kérdezték, nincs mit félreérteni a válaszon
Amerikai és más ellenséges zsoldosok is az oroszok oldalán harcolnak, kiszivárgott a lista, amire mindenki várt

Ijesztő dolgot találtak a Covid-oltásokban, a szomszédban már nem kérnek belőle

Meredek célár érkezett, kilőhet az OTP
