A járműgyártó közleménye szerint a jövőben naponta százhúsz egyedi Audi és Volkswagen modellhez szállítanak karosszériaelemeket. Ehhez modern gyártóberendezéseket helyeztek üzembe és tovább digitalizálták a termelést.
Jelenleg 680 ember mintegy 52 ezer négyzetméteren gyárt szerszámokat prés- és karosszériaüzemek számára Győrben, valamint karosszériaelemeket a Volkswagen konszern modelljeihez - írta az MTI.
Győrben motorháztetőket, csomagtartókat, ajtókat, sárvédőket és oldalfalelemeket is készítenek többek között az Audi R8, RS3, RS4, RS5 modellekhez, valamint ott készül a győri Audi TT RS Coupé és Roadster spoilere is.
A közlemény idézi Achim Heinflinget, az Audi Hungaria igazgatóságának elnökét, aki szerint a győri Közép-Európa egyik legnagyobb szerszámgyára, amelyet komplexitása teszi egyedivé. A szerszámgyárban a prés- és karosszériaüzemek számára terveznek, konstruálnak és gyártanak szerszámokat.
A vállalat tavaly egy százalékkal, 7,136 milliárd euróra (2220 milliárd forint) növelte árbevételét. Tavaly 1 965 165 motort gyártott, ami 1,9 százalékkal haladta meg a 2016. évit és 105 491 jármű készült Győrben, ami 16,5 százalékkal volt kevesebb, mint 2016-ban.
Jelenleg mintegy 12 900 embert foglalkoztat az Audi Győrben.
Legolvasottabb
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Amerika és Ukrajna bekeményített: felszólították Putyint, hogy végre lépjen a béke ügyében
Orbán Viktor: a „hol a lóvé"- kérdés túlmutat a Nemzeti Bankon
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről