Varga Mihály csütörtökön, a 13 plusz 1 pontból álló gazdaságvédelmi akcióterv ismertetésekor közölte, hogy az intézkedéscsomag keretében kormány a reklámadó kulcsának 0 százalékra csökkentését javasolja 2022 végéig. A tárcavezető piacbővítő hatást vár a döntéstől.
Az MRSZ a közlemény szerint abban bízik, hogy a reklámadó megszűnik a felfüggesztés végeztével. Egy korábbi hatástanulmányukra hivatkozva hozzátették, hogy a reklámadó az egész magyar gazdaságra káros, ezért a kommunikációs iparág más szakmai szervezetei is ellenzik.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Óriási botrány lehet Európában, ha kiderül, hogy ez tényleg megtörtént Romániában

Abszurd, ami a kórházakban történik, kitálalt egy gyógyszerész

Kiesett egy bíboros a konklávéból, előkerültek Ferenc pápa levelei

Félelmetes belegondolni: Mi történik, ha az Egyesült Államok elveszíti a kereskedelmi háborút?

Már tárgyalnak a kínaiak a németországi autógyárak felvásárlásáról

Összeszedtük, mire kell figyelni, ha közlekedni szeretne a hosszú hétvégén

Elképesztő fordulat: Nagy Mártonnak igaza lesz a GDP-vel, már nem kell sokat várni rá

Egyre nagyobb a baj Németországban, a pandémia óta nem volt erre példa

Beindultak a fűnyírók, de zöldzsákhiány bénítja Budapest kertvárosait
