Varga Mihály csütörtökön, a 13 plusz 1 pontból álló gazdaságvédelmi akcióterv ismertetésekor közölte, hogy az intézkedéscsomag keretében kormány a reklámadó kulcsának 0 százalékra csökkentését javasolja 2022 végéig. A tárcavezető piacbővítő hatást vár a döntéstől.
Az MRSZ a közlemény szerint abban bízik, hogy a reklámadó megszűnik a felfüggesztés végeztével. Egy korábbi hatástanulmányukra hivatkozva hozzátették, hogy a reklámadó az egész magyar gazdaságra káros, ezért a kommunikációs iparág más szakmai szervezetei is ellenzik.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem