Budapesten az agglomerációban jelenleg már több, mint egymillió gépjármű van, és ez a szám évről évre több tízezerrel emelkedik.
A Tarlós István főpolgármester által benyújtott Balázs Mór Terv ugyan a szavak szintjén jó megoldási javaslatokat kínált a megnövekedett autósforgalom kezelésére, ám ebből szinte semmi sem valósult meg. Még napirenden sincs például a 3-as metróvonal három évtizede késlekedő, Káposztásmegyerig történő meghosszabbítása, a HÉV-vonalak fejlesztésének sorsa teljesen bizonytalan, az Astoria - Újpalota közvetlen villamosvonal pedig csak a tervezőasztalig jutott. Az alig párezernyi P+R parkolóhely pedig képtelen kezelni a város agyonzsúfoltságát - írja a párt.
Kapcsolódó
Az MLP utal egy, a Levegő Munkacsoport által készített tanulmányra, amely autómegosztást, azaz a jellemzően kicsi, elektromos meghajtású közös autók elterjedését jelöli meg, mint lehetséges megoldást az állandó dugókkal, a túlzsúfolt utakkal, az elfoglalt utcákkal, a szennyezett levegővel és az egekig emelt parkolódíjakkal szemben. Arra kérik ezért a főpolgármestert, hogy kezdjen hozzá az úgynevezett közös autók elterjedését segítő intézkedések előkészítéséhez, mint például az ingyenes parkolás (ez az elektromos autók számára most is elérhető - szerk.) és adókedvezmény.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Kiderült, hol lehet idén fehér a karácsony Magyarországon: ennek sokan örülhetnek
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Kiborultak a fuvarozók: forgalmas útszakaszon tiltakoznak, megszólalt a minisztérium
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél