A mintegy 8 milliárd forint hazai költségvetési forrásból kétszer kétsávos, 110 kilométeres óránkénti sebességre tervezett főút készül, a fejlesztés a kerékpárosközlekedés biztosítását, közvilágítási hálózat, vadvédelmi kerítés és a 67-es út üzemi hírközlő rendszerének kiépítését is magába foglalja.
A 46,5 kilométer hosszú 67-es gyorsforgalmi út nagy részét 2019-ben adták át a forgalomnak. A kaposfüredi elkerülő mellett még hiányzó legészakibb szakasz, a 11 kilométeres látrányi elkerülő út közbeszerzési eljárása a végéhez közeledik, az építés várhatóan idén szeptemberben indul és 2023 karácsonyára fejeződik be.
Kapcsolódó
A 67-es gyorsforgalmi út építése annak teljes hosszát tekintve 130 milliárd forintba kerül, a korábbinál biztonságosabb közlekedésen kívül nagy előnye az lesz, hogy Kaposvárról személyautóval fél óra alatt elérhetővé válik az M7-es autópálya.
Nagy Róbert az útépítés teljes költségére irányuló kérdésére azt közölte: pontos összeget a látrányi elkerülő közbeszerzési eljárásának zárása után lehet mondani.
Legolvasottabb
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Rendezést sürgetnek, így vágnák rendbe a nyugdíjakat
Csőd, jogállam, handabanda: puskaporos hangulatban vitáztak Budapest büdzséjéről
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni