Már csak az utolsó simítások vannak hátra az elmúlt évtizedek egyik legnagyobb budapesti tömegközlekedési fejlesztési projektjén - derül ki a Világgazdaság cikkéből. Több villamosvonalon, köztük a budai 19-es útvonalán már csak apróságok vannak hátra, amelyekkel a 2017. január végi határidőig végeznek - ígéri a BKK.
Jövőre nem kell újabb forgalomkorlátozásokkal számolniuk a fővárosiaknak, csak kisebb hiányosságok pótlása és az esetleges garanciális javítások maradnak hátra. A pályarekonstrukciókra, illetve a villamos- és trolibeszerzésekre 46,5 milliárd forint uniós támogatás állt rendelkezésre, amelyből eddig közel 36 milliárdot költöttek el.
A folytatáshoz újabb forrásokra lenne szüksége a BKK-nak. Megkönnyítheti az újabb fejlesztéseket, hogy a csiriviri új spanyol villamosok és Solaris-Skoda-trolik vásárlására opciós szerződést kötöttek, így új közbeszerzés nélkül hozhatnak be újabb járműveket.
Legolvasottabb
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Magyar Péter: Igen, itt állok előttetek volt fideszesként
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Egymillióan maradtak áram nélkül Ukrajnában a hatalmas orosz támadás után
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben