A meglévő receptúrák átalakításával, illetve új, innovatív termékek bevezetésével a csökkentett kalória tartalmú és kalóriamentes italok aránya 23 százalékról 57 százalékra emelkedett az alkoholmentes italkategórián belül 2010 és 2020 között. Mindemellett a cégek tudatos fogyasztásra ösztönzik a fogyasztókat, hogy egyre többen válasszák az alacsony energia tartalmú vagy kalóriamentes italokat - írja a szövetség.
Az üdítőitalokból bevitt kalória mindössze 2-3 százaléka a magyarországi fogyasztók által átlagosan bevitt, teljes energia (kalória) mennyiségének.

Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Itt az újabb balatoni jégpálya