A meglévő receptúrák átalakításával, illetve új, innovatív termékek bevezetésével a csökkentett kalória tartalmú és kalóriamentes italok aránya 23 százalékról 57 százalékra emelkedett az alkoholmentes italkategórián belül 2010 és 2020 között. Mindemellett a cégek tudatos fogyasztásra ösztönzik a fogyasztókat, hogy egyre többen válasszák az alacsony energia tartalmú vagy kalóriamentes italokat - írja a szövetség.
Az üdítőitalokból bevitt kalória mindössze 2-3 százaléka a magyarországi fogyasztók által átlagosan bevitt, teljes energia (kalória) mennyiségének.

Legolvasottabb

Fontos banki változások jönnek, mindenkit érintenek

Bárkit fenéken haraphat egy patkány, vigyázat a vécén!

El se induljatok! Ezt üzenik egymásnak a Dunakanyarból a fővárosba autózók

Aranyos történet: a becsült aranykészletnek csupán csak egy százalékához tudunk hozzáférni

A kínaiak csak modern vasutat tudnak építeni, de a Budapest-Belgrád vonal nem ilyen
