A cseh céget 2023. február óta irányító Gabriel Makki elmondta, a céljuk az, hogy minden budapesti családhoz eljussanak,
szeretnék átalakítani azt a képet, miszerint a Kifli prémiumkategóriás szolgáltatás a felső tízezernek.
Piaci márkákat kínálnak, de előtérbe került a saját márkás termékek forgalmazása is.
A magyarok buknak a saját márkás termékekre
Szalma Rita kereskedelmi igazgató hozzátette, a teljes magyar piacon megfigyelhető a saját márkás termékek növekvő népszerűsége, így a Kifli is ebben az irányban fejleszti a termékkínálatot. Hosszas tesztelésekkel választják ki beszerzési szakembereik azokat a beszállítókat, akik képesek megfelelni a minőségi követelményeknek.
A Kiflinél az átlagos vásárlói kosár értéke jelenleg 25 000 forint.
A 2019 végén indult Kifli a magyarországi online kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője volt tavaly. A cseh Rohlik cég magyar leányvállalata a hatodik legnagyobb e-kereskedelmi szereplő a GKID piackutató vállalat adatai szerint.
A vállalat 2021. évi üzleti évében 24,6 milliárd forint nettó árbevételt ért el, a 2022-es évre vonatkozó adatok még nem nyilvánosak, mivel az üzleti évet áprilisban zárják.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Elfogyott a türelem: Karácsony hangosbemondókon üzen a kormánynak