"A MediaMarkt Magyarország nyitott a társadalmi ügyek felé. Az Accesss4you-val tervezett közös munkánk pedig egy nagyon jó lehetőség, hogy hozzájáruljunk egy emberközpontúbb, odafigyelőbb társadalom megszilárdulásához, miközben "csak" annyit teszünk, hogy fizikailag mindenki számára elérhetővé tesszük üzleteinket és figyelünk arra, hogy ez az információ az érintettekhez is eljusson." - mondta a MediaMarkt marketingvezetője, Pöhacker Gábor a bejelentéskor, jelezve, hogy az összes boltjukat az Access4you-val együtt akadálymentessé teszik.
Utóbbi egy hazai társadalmi vállalkozás, mely ingatlanok és épületek hozzáférhetőségének vizsgálatával és tanúsításával foglalkozik. Az akadálymentességet mind mobilitási és audio-vizuális nehézségekkel élők, mind kognitív zavarral élők szempontjából vizsgálják, és az erről szóló információt az érintettek az Access4you weboldalán és az applikációban elérik. Az Access4you védjegyét használó helyszínek így garantáltan akadálymentesek a tanúsítványban szereplő csoportoknak.
Az első áruház, amely részt vesz a projektben, az óbudai StopShopban található MediaMarkt, ami már idén ősszel elkészül a tervek szerint. De a cég terve, hogy mind a 32 áruházukat a következő években megfelelően átalakítják.
Legolvasottabb
Ha ilyen teát vett, azonnal vigye vissza: veszélyes anyag került bele
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Kiderült, hol lehet idén fehér a karácsony Magyarországon: ennek sokan örülhetnek
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Aranyvasárnapi sokk az utakon: brutális forgalom bénítja a legfontosabb autópályákat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél