"A MediaMarkt Magyarország nyitott a társadalmi ügyek felé. Az Accesss4you-val tervezett közös munkánk pedig egy nagyon jó lehetőség, hogy hozzájáruljunk egy emberközpontúbb, odafigyelőbb társadalom megszilárdulásához, miközben "csak" annyit teszünk, hogy fizikailag mindenki számára elérhetővé tesszük üzleteinket és figyelünk arra, hogy ez az információ az érintettekhez is eljusson." - mondta a MediaMarkt marketingvezetője, Pöhacker Gábor a bejelentéskor, jelezve, hogy az összes boltjukat az Access4you-val együtt akadálymentessé teszik.
Utóbbi egy hazai társadalmi vállalkozás, mely ingatlanok és épületek hozzáférhetőségének vizsgálatával és tanúsításával foglalkozik. Az akadálymentességet mind mobilitási és audio-vizuális nehézségekkel élők, mind kognitív zavarral élők szempontjából vizsgálják, és az erről szóló információt az érintettek az Access4you weboldalán és az applikációban elérik. Az Access4you védjegyét használó helyszínek így garantáltan akadálymentesek a tanúsítványban szereplő csoportoknak.
Az első áruház, amely részt vesz a projektben, az óbudai StopShopban található MediaMarkt, ami már idén ősszel elkészül a tervek szerint. De a cég terve, hogy mind a 32 áruházukat a következő években megfelelően átalakítják.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra