A szakszervezet kockázatosnak tartja, hogy a közösségi közlekedésben nincs egységes védekezési rend; az első ajtók lezárására a sofőrök védelme miatt van szükség.
Van olyan szolgáltató - például Debrecenben és Miskolcon -, amelynél a tulajdonos önkormányzat vagy maga a cégvezetés már hetekkel ezelőtt elrendelte az elsőajtós zárlatot, míg más társaságoknál túlzottnak tartják a járművezetők aggodalmát, ezért nem is teljesítik a kérést.
Kapcsolódó
Az EKSZ szerint így van ez a fővárosban is, ahol a szolgáltatást megrendelő Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezetése tartja feleslegesnek a BKV-járműveken az elsőajtós lezárást - így a sofőrülés kordonnal való elkerítését is -, és mindössze egy matricán kérik az utasokat, fáradjanak távolabb a járművezetőtől. Közölték azt is, hogy más a gyakorlat a fővárosi agglomerációban is közlekedő járatokon, bár ott sem egységes.
Legolvasottabb
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Nagy dobással érkezett az OTP, sokan örülhetnek
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt