Az internethasználók körében a magazinok, valamint a híroldalak a legtöbbet látogatott tematikus tartalmak - idézte a Világgazdaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jelentését. Az előbbiek 5,35, az utóbbiak 5,22 millió egyedi felhasználót tudhattak magukénak a második negyedévben. A közhasznú és linkgyűjtő oldalaknak látogatottsága 4,5 millió felett volt, a közösségi oldalaké meghaladta a 4 milliót. Az e-kereskedelem 3,78 millió látogatót vonzott, 2,2 millióan fogyasztottak felnőtt-tartalmat az interneten.
Leggyakrabban valamilyen mobileszközön, telefonon vagy tableten interneteznek a magyarok a második negyedévben, a számuk meghaladta az 5,22 milliót. Otthoni számítógépről 4,53 millióan böngésztek, a munkahelyről azonban csak 1,9 millióan interneteztek a vizsgált három hónapban.
Az adatok azt is alátámasztják, hogy a közösségi média használata egyre nagyobb szerepet játszik az emberek életében, ezért a híroldalak, az internetes magazinok, a televíziós csatornák vagy éppen a rádiók nem engedhetik meg maguknak, hogy ne legyenek jelen a platformokon, amelyek újabb felületet biztosítanak a tartalmaiknak, üzeneteiknek.
A kutatás szerint Magyarországon 2021 áprilisában 5,4 millió regisztrált felhasználója volt a Facebooknak és 2,1 millió az Instagramnak – ez a nagykorú lakosság 87, illetve 34 százaléka.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Na, ilyen hétvégére biztosan nem készültünk, a jóslatok nem váltak be
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben