A társaság szerdai tájékoztatása szerint az energia- és sportitalok népszerűsége évek óta folyamatosan nő. Fogyasztásuk egész évben kimagasló, de a teljes éves forgalom 28 százaléka a vizsga- és fesztiválszezonban realizálódik.
Az értékbeli forgalom egyharmadát Budapesten és környékén mérték.
Kapcsolódó
Az energiaitalok eladásában a kisebb szervezett és független boltok kimondottan jól teljesítenek, az összesített értékbeli forgalom csaknem fele ezekben az üzletekben keletkezett.
A diszkontok és benzinkutak forgalma fejlődött a legdinamikusabban, értékben két számjegyű növekedést mutatott az energiaitalok eladása.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Itt az újabb balatoni jégpálya
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél